stresss - Reisverslag uit Rubidoux, Verenigde Staten van Caroline en Ruud Weeda - WaarBenJij.nu stresss - Reisverslag uit Rubidoux, Verenigde Staten van Caroline en Ruud Weeda - WaarBenJij.nu

stresss

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Ruud

15 September 2015 | Verenigde Staten, Rubidoux

Teller 18119.8 miles. Gisteren 70,8 m
Temp. 26 gr
Rancho Jurupa Park

Wij hebben heerlijk geslapen in het grote queensize bed. Dit in tegenstelling tot Jos en Yolanda die
Midden in de nacht van kamer moesten wisselen, omdat het dekbed nat begon te worden. Het plafond stond bol van het water dat afgelopen nacht was gevallen. Gelukkig bleef het bij een nat dekbed en waren de koffers gespaard gebleven. In de ontbijtruimte was ruim voldoende keus om een aardige basis te leggen. Aangezien we om 11.00 uur moesten uitchecken en pas om 14.00uur bij Cruise America terecht konden zijn we eerst een stuk gaan wandelen, op zoek naar een betaalbare gitaar voor Jos. In de pawnshop was weinig keus, on de guitar shop weer te veel. Uiteindelijk zijn we (nog) niet geslaagd en hebben we de bus terug naar het hotel genomen. Om 13.00
Stonden we toch maar alvast bij de camperverhuurder. Wie weet konden we eerder op pad. Mooi niet dus. Er waren een groot aantal mensen voor ons en uiteindelijk bleek 1 van de camper totaal niet acceptabel te zijn. Vieze vlekken in de stoel, interieur niet schoon, de nodige schade aan de buitenkant, sensor voor de wc die niet werkt; kortom genoeg voor een klacht naar Travelhome, omdat de manager zei dat dit de laatste C30 was die hij had. Uiteindelijk alles schoon laten maken en behoorlijk boos zo snel we
konden het terrein verlaten.
Ondertussen was het 16.30 toen we wegreden en belandden dus midden in de spits. Nog geen boodschap gehaald en hongerig hebben we een park gevonden voor de eerste overnachting. Meteen boodschappen gehaald (tjonge wat is het duur geworden) en wat gegeten. De koffers zijn net uitgepakt en we kunnen nu nar bed. Hopelijk dat morgen alles wat vlotter verloopt. Voor nu welterusten (Ruud ligt alweer te ronken).