Naar de kust - Reisverslag uit Freedom, Verenigde Staten van Caroline en Ruud Weeda - WaarBenJij.nu Naar de kust - Reisverslag uit Freedom, Verenigde Staten van Caroline en Ruud Weeda - WaarBenJij.nu

Naar de kust

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Ruud

03 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Freedom

Gereden: 256 km
Temperatuur: 22 graden
Overnachting: Pinto Lake Park

Vandaag weer een eindje snelweg gereden om richting kust te komen. We hebben een héél klein stukje van de kust gezien, tot nu toe is Hw1 nog een standaard snelweg.
Daar zal morgen verandering in komen. Wel was het vandaag heel lastig om een kampeerplekje te krijgen in deze regio. Dat zal mede komen door het feit dat het nu weer weekend is, dan gaan de Amerikanen zelf ook een weekendje weg. We hebben voor de rest van de reis wat plaatsen gemarkeerd en gekeken wat de mogelijkheden zijn. Ook heb ik al meerdere telefoontjes gepleegd, maar het is zaterdag en dan zijn ze vroeg gesloten.
Voor deze nacht staan we op de parkeerplaats van Pinto Lake. Het park zit al vol (het is geen groot park), maar we mogen voor $25 gebruik maken van internet en van deze parkeerplek. We hebben nog voldoende elektra en water aan boord, dus dat is geen probleem.

Hoe dat morgen zal gaan? We zullen het moeten avonturen. Misschien dat ik nog eens probeer te bellen?

• 04 Oktober 2015 - 15:21

Hetty Romp:

Hi reizigers! Pech zeg die val en dat enkel letsel, maar laat je in San-Fran maar lekker rondrijden door de locale trams! Geniet nog van het landschap en de stad. Wel een mooie ervaring en beschrijving hoe een wachtkamer er ook uit kan zien. Daar kunnen wij nog wat van leren?
    Groet, Hetty

• 04 Oktober 2015 - 16:18

Jacqueline:

Ohw caro wat balen van je enkel! Gewoon blijven genieten van de reis hoor.