Het zit er op - Reisverslag uit Calgary, Canada van Caroline en Ruud Weeda - WaarBenJij.nu Het zit er op - Reisverslag uit Calgary, Canada van Caroline en Ruud Weeda - WaarBenJij.nu

Het zit er op

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Ruud

13 Juni 2017 | Canada, Calgary

Calgary-Airdrie-Calgary airport
Gereden in totaal 4266 kilometer

Tja, het laatste verslag van deze vakantie...
Inmiddels zitten we op het vliegveld te wachten tot we kunnen boarden.
De terugweg naar de camperverhuurder verliep geheel volgens plan en we hebben de 26 foot camper weer netjes afgetankt ingeleverd bij Fraserway. Deze maatschappij heeft kwalitatief toch een betere vloot dan Cruis Canada, wij waren erg tevreden.
De inspectie van de campers was uitgebreid, maar alles werd in orde bevonden en we kregen complimenten van de medewerker voor de schoonmaak. Die steek je dan maar in je zak.
Aan de desk in het kantoor worden de nodige formulieren afgehandeld en daarna is het met een kop koffie wachten op transport naar de luchthaven. Wederom komt Hans iedereen ophalen en wederom zit ik voorin naast hem in de bus.
Op het vliegveld gaat bij de controle de alarmbellen rinkelen als Ruud langs loopt. Een swapdoekje wordt door de gehele fototas gehaald en ook zijn handbagage wordt stuk voor stuk gecheckt. Gelukkig wordt er niets bijzonders gevonden.....
Subway is onze lunchverstrekker en over 5 minuten kunnen we boarden. Dan is het nog een tijdje vliegen (vertrek 15.25, aankomst 8.05). Het zal wel weer even wennen worden met dat tijdsverschil. Gelukkig hebben we nog een paar dagen vrij.

Hierbij dank aan iedereen die heeft de verslagen heeft gelezen en zeker aan degene die de moeite hebben genomen om een korte reactie achter te laten. Het is altijd erg fijn om iets te lezen uit Nederland.

• 13 Juni 2017 - 23:20

Dorien:

(Alvast) Welkom thuis en wat een mooie verhalen en foto's weer!
    Ik heb er weer van genoten.
    XXX

• 14 Juni 2017 - 07:23

Ludga:

Welkom thuis,
    heb genoten van jullie verslagen. Wil ook wel weer terug naar Canada. Is idd een prachtig land.

gr. Ludga

• 14 Juni 2017 - 11:21

Mary:

Welkom thuis!
    Het was weer leuk om jullie avonturen en belevenissen te lezen (beetje mee te leven),
    Geniet van jullie foto's en sterkte met het omschakelen.

Groetjes,

Mary

• 14 Juni 2017 - 20:35

Caroline En Ruud Weeda:

Dank jullie allemaal. Inmiddels de eerste twee uurtjes geslapen en straks de rest. Fijn om weerr thuis te zijn hoor.....

• 16 Juni 2017 - 23:35

Annelies Gompelman:

Jullie zijn alweer even thuis, wij zijn net gearriveerd van een korte vakantie.
    Zodat we uitgerust naar Canada kunnen in september.(haha) Inspiratie genoeg opgedaan en genoten van jullie verhalen en mooie foto's. Wat hebben jullie veel gezien en gedaan zeg!
    Uiteraard hoor ik vast nog meer van Ruud als ik je spreek, ben benieuwd.

Groet Annelies